stöd din lokala golfshop
SNABBA LEVERANSER & FRAKTFRITT ÖVER 999 SEK
FRAKTFRITT ÖVER 999 SEK
Varukorg ( 0 )
Frakt:
0 SEK
Kvar till fri frakt:
0 SEK
Totalt:
0 SEK
GÅ TILL KASSAN
Fortsätt handla
Land
Välj ditt land för att se korrekt prissättning, leveranstider och fraktkostnader
Denmark (DKK)
Finland (EUR)
Sweden (SEK)
Bagar
Kläder
Skor
Elvagnar
Vagnar
Klubbor
Resefodral
Golfbollar
Grepp
Tillbehör
Black Friday erbjudanden
Produkten är slutsåld
Ange din e-postadress så meddelar vi dig när produkten är tillbaka i lager.
MEDDELA MIG
Välj din klubb
Här väljer du den klubb du vill stödja med varje köp du gör.
Medlemsklubbar
Älvkarleby Golfklubb
Arvika Golfklubb
Bäckbom Golf Academy
Bedinge Golfklubb
Bollnäs Golfklubb
Bredareds Golfklubb
Bryngfjorden Golf
Falköpings Golfklubb
ForshagaDeje GK
Golfcenter Danderyd
Golfstore Arninge GK
Golfstore Botkyrka
Golfstore Jönåkers GK
Golfstore Karlstad
Golfstore Ljusdal
Golfstore Nyköping
Golfstore Söderhamn
Golfstore Wäsby
Gotska Golfklubb
Hallstavik GK
Härnösands Golfklubb
Hökensås GK
Hudiksvalls Golfklubb
Isaberg Golfklubb
Kalmar Golfklubb
Kils Golfklubb
Lagans Golfklubb
Landeryds Golfklubb
Lerjedalens Golfklubb
Lidingö Golfklubb
Motala Golfklubb
Nacka Golfklubb
Nicklastorp Golfklubb
Norrmjöle Golfklubb
Örnsköldsviks Golfklubb Puttom
Östad Golf
Ronneby GK
Saxnäs Golf
Skepparslövs Golfklubb
Skerike Golfklubb
Skyrup Golf & Hotell
Snöå Golfklubb
Sparren Golfklubb
Stenungsund Golfklubb
Torshälla Golfklubb
Ullna Golf Club
Ullna Indoor Golf
Ulricehamns GK
Upsala GK
Vasatorps Golf
Veckefjärden GC
Viksjö Golfklubb
Ditt köp stödjer:
Avmarkera klubben
För varje köp så supportar du .
Välj en annan klubb

Frågor & svar

Beställning
KAN JAG ÄNDRA ELLER AVBRYTA MIN ORDER?
När du väl har checkat ut kan du inte längre ändra din order. Vänligen kontakta oss om något behöver ändras.
HUR VET JAG ATT MIN ORDER GÅTT IGENOM?
Så fort som du har checkat ut kommer du att få en orderbekräftelse ifrån oss. Vänligen kontrollera den noggrant. Har något blivit fel kontakta kundtjänst.
Varför fungerar inte min rabattkod?
Antagligen har giltighetstiden för rabattkoden/kampanjen gått ut eller så har du skrivit fel kod. Om det fortfarande inte fungerar vänligen kontakta kundtjänst.
Jag glömde fylla I min rabattkod – hur gör jag?
Vänligen kontakta kundtjänst.
Min order går inte igenom, vad är fel?
Vänligen gå igenom din order och kontrollera att alla uppgifter är korrekt ifyllda och att inga ovanliga tecken används. Kvarstår problemet vänligen kontakt kundtjänst.
Betalning
Vilka betalningsätt har ni?
Vi erbjuder Klarna Checkout som betalningssätt inom Sverige. Efter identifiering i kassan visar Klarna Checkout de betalningsalternativ som du kan använda. Du väljer normalt önskat betalningsalternativ efter det att du har slutfört ditt köp.

Betalningsalternativ
Betalningsalternativ som för närvarande kan komma att erbjudas genom Klarna Checkout är:
• Faktura
• Kortbetalning
• Kontokredit
• Direktbetalning via bank

Faktura ligger som förvalt betalningsalternativ i de fall Klarna godkänner dig för fakturaköp. Vi tar inte ut någon fakturaavgift. Kreditupplysning görs vid betalning med faktura. Faktura ligger som förvalt betalningsalternativ i de fall Klarna godkänner dig för fakturaköp. Vi tar inte ut någon fakturaavgift. Vid utebliven betalning skickas ytterligare en faktura med en påminnelseavgift på 60 SEK. Efter det skickas ärendet vidare till inkasso då ytterligare en förseningsavgift på 180 SEK tillkommer.
Kan jag ändra betalsätt på min order?
Vi erbjuder Klarna Checkout som betalningssätt inom Sverige. Efter identifiering i kassan visar Klarna Checkout de betalningsalternativ som du kan använda. Du väljer normalt önskat betalningsalternativ efter det att du har slutfört ditt köp.
Hur hittar jag min faktura?
Vänligen gå in på www.klarna.se och logga in alternativt ladda ner appen i din mobil/dator/läsplatta.
Det saknades varor på lagret när min order packades, hur får jag tillbaka pengarna?
Om vi har tagit betalt för varor som inte har blivit eller kommer att bli levererade kommer vi att kreditera/återbetala det felande beloppet. Vänligen kontakta kundtjänst.
Hur gör jag med min faktura vid en retur?
Du måste alltid betala ursprungsfakturan på förfallodagen. Eventuella returer kommer att krediteras när vi återfått varorna och de har godkänts.
min kortbetalning går inte igenom – varför?
Kontrollera giltighetstiden på ditt kreditkort alt kontakta kortutgivaren.
Leverans
Jag har inte fått mitt paket, vad ska jag göra?
Kolla med den spårningslänk du fick vid leveransen.
Jag hinner inte hämta ut mitt paket, kan ni förlänga min liggtid hos postombudet?
Hos posten kvarligger ditt paket i 14 dagar, sedan skickas det i retur. Då utgår extra avgifter. Vänligen kontakta transportören direkt.
Jag valde postnord hemleverans i kassan. vad betyder det?
Med Postnord Hemleverans har du som mottagare möjlighet att själv välja datum och tid för hemleverans - mellan klockan 9:00–21:00 i 2-4 timmars intervall. Leverans till valfritt ombud eller till PostNords egna utlämningsställen kan också väljas.

När det är möjligt att göra leveransval får du en avisering i PostNord App, sms eller e-post med länk till webbsida där leveransval kan göras.

Leveransen är spårbar från dörr till dörr.
Retur och byte
Hur returnerar jag en vara?
Om du vill returnera en vara, kontakta då kundtjänst. När du kontaktat kundtjänst på kundservice@dingolfshop.se medge anledning av retur samt vilket ordernummer det gäller.

Kundtjänst kommer då att skicka dig en returetikett och en retursedel. Retursedeln skall fyllas i med namn, datum, epost samt ordernummer. Ni bör även där fylla i returorsak och vilken artikel returen gäller.

Om ni vill byta ut en artikel och har gjort en ny order och vill returnera den produkten som var för liten etc, fyll då gärna i det nya ordernumret.

När detta är gjort, lägg då retursedeln i paketet tillsammans med produkten/artikeln som ska returneras. Slut paketet med tejp så att paketet inte kan öppnas medans det transporteras med speditör. Klistra sedan på returetikett på paketet och lämna över till respektive ombud.

När paketet mottagits av personal på centrallagret så kommer paketet och artiklarna att kontrolleras därefter kommer en kreditering att göras, inom 1-3 arbetsdagar efter att returen är gjord så bör pengarna återfinnas på kontot beroende på metod som använts vid betalning.
Hur byter jag en vara?
Vill du byta en vara vänligen kontakta kundtjänst.
Vi behöver först få in din vara i retur i original förpackning och oanvänd innan vi kan skicka ut en ersättningsprodukt.
Jag har gjort en retur, vad händer nu?
Så fort vi har tagit emot din retur, kommer den att kontrolleras. När returen är godkänd kommer vi att kreditera fakturan alternativt kreditera värdet av den returnerade produkten minskat med returfrakten och hanteringskostnader.
Hur gör jag en reklamation?
Ta kontakt med kundtjänst.
Övrigt
Vad händer om jag inte väljer någon klubb?
Om du inte väljer en Klubb kommer du att stödja den framtida tekniska utvecklingen, utbudet av produkter och marknadsföringen av denna online shop.